Nola motibatu telematikoki lan egiten duen taldea? Zure taldeak pijamaren sindromea du?

2020ak ekarri egin digu, lehen aldiz gure historian, gure etxeetatik lan egin beharreko egoera hau.

Jende askok zailtasunak izan ditu umeekin etxean eta aldi berean lan egiten egonda, ezorduetan lan egiten, ziurgabetasunak sortzen duen estresa kudeatzen... Lan-talde bat kudeatzen baduzu, jakin behar duzu ezegonkortasun-egoera horretan zure taldeak inoiz baino gehiago behar zaituela.

El llamado «síndrome del pijama» era algo que antes solo ocurría en el mundo freelance, en algunas profesiones que se decía que no necesitaban socializar para trabajar. Gente que hacía su jornada desde casa en soledad frente al ordenador y a la que vivir todo el día en pijama, en realidad, les afectaba negativamente y les provocaba apatía, desmotivación…

Inoiz -telelana egin duzunetik- zure taldeari antzeko zerbait gertatzen zaion galdetu badiozu zure buruari, zurekin partekatzen ditut zure jendearekin une honetan eta datozenetan ondo lan egitea helburu duten gogoeta hauek.

Ekipoak motibatu: urrutitik egiteko 3 estrategia erraz.

1 – Laneko bideo-deiak egin ditu, baina baita kafe-etenaldiaren funtzioa betetzen duten beste batzuk ere.

¿Para qué? Es cierto que, como seres sociales, al teletrabajar durante periodos largos se pierde la energía de equipo, la gente se echa de menos y necesita tener relación con colegas de la oficina. Quizás conviene optimizar las videollamadas de trabajo, reducirlas y hacer aparte, en otro momento, un «café online» entre la gente del departamento, para encontrar un espacio ocioso y compartir de forma relajada, mitigando las ganas de verse.

2 – Agindu gabe bideratzea.

Une honetan, begi-bistakoa badirudi ere, kontuan izan behar dituzu plan estrategikoa edo, gutxienez, gidalerro batzuk. Ziurgabetasun horretan, zure lana bideratu gabe gidatzea da, non zaudeten eta nora zoazen esatea, zehazki non amaituko duzuen eta nola iritsiko zareten ez dakizun arren. Funtsezkoa da zure taldearekin enpresaren norabidea partekatzea, segurtasuna ematen duelako. Eta ideiak eta ekarpenak entzutea motibatzeko eta iradokizun eta behar baliotsuak jasotzeko modu bat izan daiteke.

Funtsezkoa da zure taldearekin enpresaren norabidea partekatzea, segurtasuna ematen duelako. Eta ideiak eta ekarpenak entzutea motibatzeko eta iradokizun eta behar baliotsuak jasotzeko modu bat izan daiteke.

3- Klima ona elikatzea.

Une sentikorretan pertsona ulerkorrak izatea gakoa izan daiteke giro onari eusteko, nahiz eta egoera txarrak izan.

Askotan ez dakigu zure eremuan lan egiten dutenek zer egoera pertsonal bizi duten. Humanizatzea, enpatizatzea eta entzutea zure mantra izan behar da. 

Egun, bizitza pertsonalaren eta profesionalaren arteko muga lausotu egin da. Agian pijamaren sindromea umore onarekin sendatuko da. Agian zure taldeak ez du izen dibertigarriaren sindromea izango, baizik eta argitasuna, enpatia eta malgutasuna behar izango dituzu. 

Hurrengo post-a
Bilera erabilgarriak: huts egin ezin duena.